کهن هوش نژاد, رضا, خنیفر, حسین, کللی خورموجی, راضیه. (1403). مدل کندوی عسل برای تبیین نقش رسانه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه: اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی. , 12(1), 39-57. doi: 10.22059/jscm.2023.359521.2419
رضا کهن هوش نژاد; حسین خنیفر; راضیه کللی خورموجی. "مدل کندوی عسل برای تبیین نقش رسانه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه: اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی". , 12, 1, 1403, 39-57. doi: 10.22059/jscm.2023.359521.2419
کهن هوش نژاد, رضا, خنیفر, حسین, کللی خورموجی, راضیه. (1403). 'مدل کندوی عسل برای تبیین نقش رسانه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه: اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی', , 12(1), pp. 39-57. doi: 10.22059/jscm.2023.359521.2419
کهن هوش نژاد, رضا, خنیفر, حسین, کللی خورموجی, راضیه. مدل کندوی عسل برای تبیین نقش رسانه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه: اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی. , 1403; 12(1): 39-57. doi: 10.22059/jscm.2023.359521.2419





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب