ابراهیمی, امید, بدری گرگری, رحیم, نعمتی, شهروز, هاشمی, تورج. (1402). اثربخشی آموزش حل مسائل کلامی مبتنی بر طرحواره بر بهبود کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی. , 14(3), 25-44. doi: 10.22059/japr.2023.333501.644071
امید ابراهیمی; رحیم بدری گرگری; شهروز نعمتی; تورج هاشمی. "اثربخشی آموزش حل مسائل کلامی مبتنی بر طرحواره بر بهبود کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی". , 14, 3, 1402, 25-44. doi: 10.22059/japr.2023.333501.644071
ابراهیمی, امید, بدری گرگری, رحیم, نعمتی, شهروز, هاشمی, تورج. (1402). 'اثربخشی آموزش حل مسائل کلامی مبتنی بر طرحواره بر بهبود کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی', , 14(3), pp. 25-44. doi: 10.22059/japr.2023.333501.644071
ابراهیمی, امید, بدری گرگری, رحیم, نعمتی, شهروز, هاشمی, تورج. اثربخشی آموزش حل مسائل کلامی مبتنی بر طرحواره بر بهبود کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی. , 1402; 14(3): 25-44. doi: 10.22059/japr.2023.333501.644071


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب