سقط فروش, محسن. (1402). تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y. , 2(2), 257-276. doi: 10.22059/mmr.2022.348796.1026
محسن سقط فروش. "تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y". , 2, 2, 1402, 257-276. doi: 10.22059/mmr.2022.348796.1026
سقط فروش, محسن. (1402). 'تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y', , 2(2), pp. 257-276. doi: 10.22059/mmr.2022.348796.1026
سقط فروش, محسن. تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y. , 1402; 2(2): 257-276. doi: 10.22059/mmr.2022.348796.1026


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب