ربیعی, حنان. (1402). نگاه کلی به مفهوم علامت تجاری،اهمیت ونحوه ارزشگذاری آن. , 2(1), 110-124.
حنان ربیعی. "نگاه کلی به مفهوم علامت تجاری،اهمیت ونحوه ارزشگذاری آن". , 2, 1, 1402, 110-124.
ربیعی, حنان. (1402). 'نگاه کلی به مفهوم علامت تجاری،اهمیت ونحوه ارزشگذاری آن', , 2(1), pp. 110-124.
ربیعی, حنان. نگاه کلی به مفهوم علامت تجاری،اهمیت ونحوه ارزشگذاری آن. , 1402; 2(1): 110-124.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب