وجدانی, سامان, نایب زاده, شهناز, حاتمی نسب, سید حسن. (1402). ارائة مدل بازاریابی هیجانی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان پوشاک ورزشی کودکان با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری. , (), -. doi: 10.22059/jsm.2024.348480.3024
سامان وجدانی; شهناز نایب زاده; سید حسن حاتمی نسب. "ارائة مدل بازاریابی هیجانی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان پوشاک ورزشی کودکان با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری". , , , 1402, -. doi: 10.22059/jsm.2024.348480.3024
وجدانی, سامان, نایب زاده, شهناز, حاتمی نسب, سید حسن. (1402). 'ارائة مدل بازاریابی هیجانی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان پوشاک ورزشی کودکان با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری', , (), pp. -. doi: 10.22059/jsm.2024.348480.3024
وجدانی, سامان, نایب زاده, شهناز, حاتمی نسب, سید حسن. ارائة مدل بازاریابی هیجانی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان پوشاک ورزشی کودکان با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری. , 1402; (): -. doi: 10.22059/jsm.2024.348480.3024


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب