1.

ارزیابی نقش گردشگری خرید در توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی بازار تاناکورای شهر ارومیه

صفحه 1-16
مهدی اسدی؛ ابوالفضل قنبری؛ محمدباقر علیزاده اقدم

2.

ارزیابی محورهای مطلوب پیاده مداری به‌منظور ارتقای گردشگری شهری مطالعه موردی: بافت مرکزی و تاریخی شهر سقز

صفحه 17-33
علی اسعدی؛ پروین پرتوی؛ کیومرث حبیبی

3.

ارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران

صفحه 35-50
زهرا اسدی پیمان؛ جمیله توکلی نیا؛ محمدتقی رضویان؛ مرتضی قورچی

4.

تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری بافت‌های باارزش تاریخی مطالعه موردی: منطقه 12 تهران

صفحه 51-63
غزاله حسینی تهرانی؛ آزیتا رجبی؛ ناصر اقبالی

5.

طراحی و تبیین مدل بازاریابی قومی گردشگران خارجی مطالعه موردی: شهر تهران

صفحه 65-79
سمیه رشیدی؛ رسول ثانوی فرد؛ علی حمیدی زاده

6.

ارزیابی کیفیت کششی فضای شهری در توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: مراسم عزاداری محرم شهر زنجان

صفحه 81-94
اسماعیل دویران

7.

سنجش و ارزیابی توان‌های گردشگری شهرستان بیرجند

صفحه 95-105
علی اصغر عبداللهی؛ مسلم قاسمی؛ مهدی مرادی

8.

شناسایی و تحلیل پیشران‌های مؤثر بر جذب گردشگران به باغ‌های تاریخی طبیعی ایران مطالعه موردی: باغ تاریخی چشمه بلقیس شهر چرام

صفحه 107-125
صدیقه کیانی؛ فرشاد فلاحتی

9.

تبیین راهبردهای توسعه گردشگری خلاق در شهر رشت

صفحه 127-142
علی اکبر سالاری پور؛ مهدی حسام؛ آرش برادران؛ آرمان حمیدی

10.

واکاوی ظرفیت برندسازی شهری و عناصر برند در مقصد گردشگری مبتنی بر رویکرد هویت مبنا

صفحه 143-159
لیلا وثوقی؛ مریم عبدلی؛ فاطمه خزایی؛ مجید سارانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب