1.

تاثیرات برنامه ورزشی نود بر داوران فوتبال ایران

صفحه 341-356
عبدالرضا عبودی؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی

2.

بررسی رابطۀ سرمایۀ انسانی اعضای هیأت علمی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی

صفحه 357-371
عباس فخرانی؛ داریوش مالک پور

3.

مدلسازی و اولویت‌بندی موانع کسب میزبانی رویدادهای بزرگ بین‌المللی ورزشی در ایران

صفحه 373-390
شهرام عبدی؛ سید نصرالله سجادی

4.

ارائۀ مدل اثر مهارت‌های روانی بر مهارت‌های مدیریتی و انتخاب الگوی مدیریتی مدیران ورزشی

صفحه 391-404
مریم شامیری؛ رسول نظری

5.

شناسایی شاخص‌های بازار نقل و انتقالات بین‌المللی فوتبالیست‌های ایرانی با استفاده از تحلیل تم

صفحه 405-428
سید اسفندیار موسوی؛ محمد خبیری

6.

بهینه‌سازی مکانی اماکن ورزشی در راستای تحلیل فضایی- مکانی و آمایش سرزمین (نمونة موردی: شهر کرج)

صفحه 429-447
زینب آنت؛ سید محمدحسین رضوی؛ امید تی تی دژ

7.

به‌کارگیری روش تحلیل خوشه‌بندی خاکستری (GCA) در مکان‌گزینی حالت گسستة فضایی اماکن ورزشی (مطالعة موردی: شهر اصفهان)

صفحه 449-460
مهدی سلیمی؛ مسعود تقوایی

8.

ارائة الگوی نقش عوامل شکل‌دهندة جو سالن‌های فوتسال بر رضایت‌مندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران

صفحه 461-481
علی نوری زاده؛ مجید جلالی

9.

معرفی ابزار ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی

صفحه 473-510
الهام فسنقری؛ رحیم رمضانی نژاد؛ محمدحسین قربانی

10.

فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن

صفحه 511-537
محمد کشتی دار؛ احمد نظری ترشیزی؛ رضا حیدری

11.

تعیین شاخص‌های مؤثر بر الگوی فصلی بودن مقاصد گردشگری ورزشی مطالعۀ موردی؛ استان اردبیل

صفحه 539-546
مجید جاوید؛ قدرت الله باقری؛ علی مقدم زاده؛ حسن اسدی؛ حسن الماسی

12.

بررسی تحلیلی قوانین کشور در حوزه فعالیت‌های ورزشی زنان

صفحه 565-580
ندا اسدی؛ فرشاد تجاری؛ زینت نیک آیین

13.

جایگاه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی ایران پس از انقلاب اسلامی 1357

صفحه 581-616
رضا حسن پور قادی؛ مرتضی دوستی

14.

بررسی ارتباط بین صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در مشتریان کالاهای غیرورزشی

صفحه 617-637
شهرام نظری؛ احمد محمودی؛ محمدحسین قربانی؛ زهرا فخری عنایت

15.

سنجش امواج مغزی، انگیختگی، لذت و تصمیم به خرید در صنعت خدمات ورزشی

صفحه 639-657
علی قائدی؛ بهزاد ایزدی؛ محمدرضا قاسمیان مقدم

16.

بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان

صفحه 659-686
الهام بحرینی؛ سیدجلیل میریوسفی؛ نسرین بیگلری

17.

تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی

صفحه 687-701
سمیه سلیمانی؛ محسن بهنام

18.

تأثیر کارکردهای رسانۀ تصویری در توسعۀ سواد حرکتی دانش‌آموزان دورۀ متوسطه

صفحه 703-721
حبیب هنری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب