
1. | شناسنامه، فهرست و سخن سردبیر | |
Pages 1-4 | ||
2. | بررسی تطبیقی خط نستعلیق ایرانی و خط بای بایین فیلیپینی از لحاظ قدمت، نحوه شکل گیری و نگارش | |
Pages 8-18 | ||
Tandis Taghavi | ||
3. | پژوهشی در زمینه معنای خشونت و شوک در هنر معاصر | |
Pages 19-38 | ||
sina alizadeh osalou | ||
4. | پژوهشی پیرامون تداوم اصل همزمانی در نگاره های پیش و پس از اسلام | |
Pages 39-53 | ||
Shakila Karimi | ||
5. | نمادشناسی حیوان گاو | |
Pages 54-75 | ||
Fatemeh Ashraf | ||
6. | یادداشتی از آرتور دانتو درباره بروس نومن | |
Pages 78-89 | ||
Pegah Zargar | ||
7. | نظم در آشوبِ پولاک نوشته ریچارد پی. تیلور | |
Pages 90-100 | ||
Mohammadhossein Mohammadi | ||
8. | زاها حدید: فراتر از آنچه که بود نوشته ناصر رهبت | |
Pages 101-114 | ||
Fatemeh Zadehabbas | ||
9. | دلالت بدن در هنر معاصر نوشته اِمانوئلا وُگیازاکی و آرتور کُروکوسکی | |
Pages 115-130 | ||
Rahil Safavi | ||
10. | نظام آموزشی ما، معاصر نیست» گفت وگو با دکترعلیرضا سمیع آذر» | |
Pages 132-140 | ||
Hoda Lahiji | ||
11. | نقد و بررسی کتاب قرآن های دوره تیموری | |
Pages 141-144 | ||
Delaram Kardartehran | ||
12. | هنر ایران در سال پایانی هزاره | |
Pages 145-147 | ||
Hafez Aslani | ||