1.

تعیین موقعیت راهبردی و تدوین برنامۀ راهبردی معاونت توسعۀ ورزش قهرمانی و ‏حرفه‌ای

صفحه 25-1
سیدنصراله سجادی؛ طاهره رحمتی؛ مهرزاد حمیدی؛ محمد خبیری

2.

رویکرد مدیران ارشد ورزشی در اجرای نظام برنامه ریزی و مدیریت جانشین پروری

صفحه 41-26
فریده ایزدی شهنانی؛ جواد شهلایی؛ حبیب هنری

3.

ارائه مدل ترکیبی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی سازمان های ورزشی در محیط فازی

صفحه 67-42
مهدی سلیمی؛ محبوبه خداپرست؛ جواد محمدی

4.

طراحی و تدوین برنامه راهبردی توسعه ورزش همگانی استان یزد

صفحه 90-68
سید محمد امین عرب زاده تفتی؛ محمود گودرزی؛ مجید جلالی فراهانی؛ ابراهیم علیدوست

5.

مطالعه تطبیقی باشگاه های ورزشی ایران و کشورهای منتخب اروپایی

صفحه 130-91
وحید نظری؛ سید محمدحسین رضوی؛ مرتضی دوستی؛ فرزام فرزان

6.

شناسایی ابعاد و شاخص‌های ارزیابی هیئت‌ مدیره باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال

صفحه 150-131
رحیم رمضانی نژاد؛ فاطمه احمدی؛ جاوید رنجبر؛ فاطمه محدث

7.

سناریوهای راهبردی آموزش ورزش سلامت محور ایران

صفحه 172-151
رسول نظری؛ جواد شهولی

8.

طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانه‌های اجتماعی

صفحه 193-173
زهره شجاع؛ حسین پیمانی زاد؛ محمد کشتی دار؛ حسن فهیم

9.

نقش نسبی مؤلفه‌های سروکوال در جایگاه‌سازی برند تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران

صفحه 216-194
سجاد میری؛ اکبر جابری؛ کوروش قهرمان تبریزی

10.

بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران

صفحه 234-217
رضا حیدری؛ امین دهقان قهفرخی؛ داود مودی؛ محمد کمالی

11.

علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم

صفحه 255-235
محسن صادقیان؛ قدرت الله باقری؛ حمید رودباری؛ علی صابری

12.

شناسایی موانع مدیریت اثربخش مدیران سازمان های ورزشی

صفحه 284-256
علی یحیی نژاد؛ طاهر بهلکه؛ زین العابدین فلاح؛ محمد علی نودهی

13.

ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی

صفحه 307-285
داود نصر اصفهانی؛ محمد سلطان حسینی؛ سمیه رهبری؛ هنگامه شمس

14.

پیش‌بینی مشارکت روانشناختی دانش‌آموزان به ورزش از طریق سبک رهبری دبیران ورزش: نقش میانجی رضایت و انگیزه ورزشی

صفحه 331-308
ایرج نجارزاده هاچه‌سو؛ سیدمحمد کاشف؛ محسن بهنام

15.

راهکارهای بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای توسعه ورزش‌های تفریحی: از پایلوت تا تجاری‌سازی

صفحه 351-332
جواد فسنقری؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ مرجان صفاری؛ هاشم کوزه چیان

16.

تدوین مدل عملکرد شغلی و دستیابی به اهداف در رابطه با اثربخشی سمن‌های ورزشی با نقش میانجی جو اخلاقی

صفحه 372-352
ایمان صفائی؛ نسیم شنوایی اصل

17.

الگوی پارادایمی ارتقاء جایگاه علوم ورزشی ایران در جهان بر اساس نظریۀ داده بنیاد

صفحه 394-373
حمیدرضا میرصفیان؛ لیلا مصلحی

18.

تاثیر مسئولیت اجتماعی و نگرش زیست محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز برنامه‌های ورزشی شهرداری تهران

صفحه 411-395
فریبا عسکریان؛ نجف آقایی؛ اباذر ضیائی

19.

ارزیابی رفتار حفاظت زیست‌محیطی اماکن ورزشی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با استفاده از شاخص انتشار دی‌اکسید کربن (مطالعة موردی: مجموعة ورزشی ملت)

صفحه 437-412
رزا دارابی؛ احمدعلی آصفی

20.

مدل ارتباطی ادراک از موفقیت تیم های ملی ورزشی ایران با انسجام اسلامی و هویت ملی

صفحه 457-438
بهنام نقی پور گیوی؛ امیرحسین منظمی؛ سید محسن اسلامی شهر بابکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب