1.

پژوهش‌های مدیریت رسانه و رویکرد میان‌رشته‌ای

صفحه 146-147

2.

رابطه ویژگی‌های پیام بر مزاحمت ادراک‌شده از تبلیغات هم‏سان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب

صفحه 148-167
صدیقه باقری فرادنبه؛ امیررضا کنجکاو منفرد؛ الهه حسینی

3.

مرور نظام‌مند پژوهش‌های حوزه آینده‌پژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوری‌های نوین

صفحه 168-188
علی اکبر فرهنگی؛ هومن قاپچی

4.

بررسی رابطه آینده‌نگاری راهبردی و فناوری‌های رسانه‌ای در مدل‌‏های کسب‌وکار

صفحه 189-212
آیدین سلام زاده؛ مرتضی هادی زاده؛ سمیراسادات مرتضوی

5.

بررسی وضعیت کمپین‌های آنلاین حوزه سلامت در شبکه‌های اجتماعی

صفحه 213-228
زهراسادات خوشحالی؛ بی بی سادات میر اسماعیلی؛ حمیدرضا حسینی دانا

6.

تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانه‌های خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همه‌گیری کووید-19)

صفحه 229-246
عماد ملاابراهیمی؛ سیدحسین میرصدری

7.

شناسایی ابعاد سختی‌ها و چالش‌های کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب

صفحه 247-271
سارا مومنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب