1.

اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری تغییر ذهنیت دوئیک بر جهت‌گیری منفی به مشکل و احساس ناامیدی دانش‌آموزان دبیرستانی در دوران کرونا

صفحه 1-18
بهار رشیدی؛ احمد عابدی؛ سالار فرامرزی

2.

مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و آموزش مهارت حل مسئله بر خودکارآمدی و انگیزۀ تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ دهم

صفحه 19-36
کورش دارابی؛ مریم غلامزاده جفره؛ مسعود شهبازی

3.

بررسی شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس تنظیم انگیزشی (RMS) در بین دانشجویان

صفحه 37-51
سمیرا کرمی؛ منصوره حاج حسینی؛ معصومه ابراهیم

4.

کاربست توان‌بخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی

صفحه 53-72
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ شهرام واحدی؛ ضرغام مهرگان فرد جیرنده

5.

اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر کیفیت تعامل والد-نوجوان و سازگاری نوجوانان

صفحه 73-89
فریبا حسینی؛ محمدرضا عابدی؛ یوسف گرجی

6.

نقش واسطه‌ای ایده‌پردازی خودکشی در رابطۀ بین سبک‌های والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشی‌گرا در نوجوانان

صفحه 91-114
آرزو والی‌نژاد؛ حسین رضابخش؛ محترم نعمت طاوسی؛ آدیس کراسکیان موجمباری

7.

مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیت‌درمانی و مثبت‌اندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت در دانش‌آموزان نابینا

صفحه 115-132
فرزانه هومن؛ مرجان علیزاده؛ فرزانه سادات مروی نوغانی

8.

ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس امید شغلی

صفحه 133-148
لیلا وحید دستجردی؛ پریسا نیلفروشان

9.

اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اجتناب تجربه‌ای و تکانشگری دانش‌آموزان دختر با دشواری در نظم‌جویی هیجانی

صفحه 149-167
نرگس جوادیان قمی؛ طیبه شریفی؛ شهرام مشهدی زاده؛ رضا احمدی

10.

رابطۀ سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده و ترس از تجرد: نقش واسطه‌ای طرحواره‌های وابستگی و خویشتن تحول‌نیافته

صفحه 169-188
مهتاب بابائیان؛ سمیه شاهمرادی؛ زهرا نقش

11.

اثربخشی روان‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و بهزیستی روان‌شناختی مبتلایان به اضطراب کرونا در زمان اپیدمی بیماری

صفحه 186-206
طاهره بخشنده امنیه؛ زهره رئیسی؛ زهره رنجبرکهن؛ حسن خوش اخلاق

12.

اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری کنشی و همجوشی شناختی مبتلایان به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر

صفحه 207-222
طاهره پورکمالی

13.

نقش میانجی نظم‌بخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان

صفحه 223-237
عذرا زبردست؛ سجاد رضائی؛ ساحل مفخمی؛ سارا اسفندیاری گرکرودی

14.

نقش واسطه‌ای نشخوار فکری و نگرانی در رابطۀ بین شفقت خود با علائم افسردگی و اضطراب

صفحه 239-253
نگار جعفری؛ اعظم نوفرستی؛ هدی مرادی

15.

مقایسۀ اثربخشی درمان معناگرا و درمان وحدت‌مدار بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان خون

صفحه 255-275
مهین باجلان؛ علی زاده محمدی؛ رضا قربان جهرمی

16.

مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی و هیجان‌مدار بر مشکلات ازدواج و بخشش در زنان متقاضی طلاق

صفحه 277-296
سید جواد سیفی قوزلو؛ اسماعیل صدری دمیرچی؛ علی رضایی شریف؛ علی شیخ الاسلامی

17.

مدل پیش‌بینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراک‌شده و انسجام روانی با میانجی‌گری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر

صفحه 297-316
فرزانه فروزان فر؛ شیدا جبل عاملی؛ محمد سلطانی زاده؛ سیدمحمدحسن امامی؛ مجتبی انصاری شهیدی

18.

اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطاف‌پذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

صفحه 317-340
مریم محمدلو؛ نعمت ستوده؛ راهب قربانی؛ سیاوش طالع پسند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب