1.

اثر صنایع‌دستی در بازساخت گردشگری محورهای تاریخی شهر صنایع ظروف مسی خیابان مسگرهای شهر زنجان

صفحه 1-18
اسماعیل دویران

2.

بررسی ارزش‌های ادراک‌شده و رفتار خرید گردشگران فرهنگی نسبت به سوغاتی صنایع‌دستی: مطالعه موردی: شهر اصفهان

صفحه 19-34
نرگس وزین

3.

تحلیل تأثیر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران آن با نقش میانجی تجربه برند؛ مطالعه موردی: شهرستان سرعین

صفحه 35-56
عادل ساریخانی ساریخان بیگلو؛ محمدرضا رضایی؛ حجت الله پاشاپور؛ علی رحیمی

4.

مطالعه نقش موانع مدیریتی ادراک‌شده در فرایند توسعه گردشگری مذهبی بر پایه مشارکت اجتماعی ذینفعان گردشگری، مطالعه موردی: شهر مشهد

صفحه 57-73
مصطفی لشکری‌زاده؛ حسین خالقی

5.

طراحی و اعتبار یابی مدل شناسایی موانع توسعه اکوتوریسم در استان لرستان

صفحه 75-95
غلامحسن حیدری؛ خال نظر محبت اف

6.

شناسایی الگوی توسعه گردشگری سوریه در دوران پسا بحران "با تأکید بر شهر دمشق"

صفحه 97-114
بثینه المصطفی؛ اسماعیل قادری؛ محمود ضیایی؛ سیدمجتبی محمودزاده

7.

تحلیل عوامل مؤثر بر ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری مطالعه مورد: شهر تهران

صفحه 121-139
افشین بهره مند؛ فریز طاهری کیا؛ محمد حسن بهزادی؛ اصغر مشبکی اصفهانی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب