1.

تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مطالعه موردی : شرکت سهند خودرو تبریز

محمدتقی امینی؛ صمد خباز باویل

2.

بحران مالی جهانی و چند پیشنهاد راهبردی

محمدجواد ایروانی

3.

بررسی موانع نظریه‌پردازی در قلمرو علوم اجتماعی

علی اصغر پور عزت؛ پریسا رضایی؛ حمید رضا یزدانی

4.

بررسی عوامل موثر بر رضایت‌مندی مشتریان ‌بانک صنعت و معدن*

داود حسینی هاشم زاده

5.

تاثیر بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک‌ دولتی و خصوصی

بهرام رنجبران؛ مجتبی براری

6.

بررسی مقایسه‌ای مدل‌های شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور

عباس صدقی؛ سیدرضا سیدجوادین؛ داود مطلّبی؛ سیدجابر حسینی؛ حمیدرضا یزدانی

7.

بررسی تطابق خدمات بازاریابی سازمان توسعه تجارت ایران1 با انتظارات صادرکنندگان

علی اکبر فرهنگی؛ علی لطفی

8.

الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران

غلامحسین نیکوکار؛ علی دیواندری؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ محمدرحیم اسفیدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب