1.

بررسی وضعیت سیستم‌های اطلاعات بازاریابی شرکت‎های متوسط و بزرگ صنایع غذایی.

صفحه 1-18
شهرام آزاد؛ کیومرث شریفی

2.

بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران

صفحه 19-34
عبدالحمید ابراهیمی؛ حسین صفرزاده؛ مریم جاویدی حق

3.

بررسی وضعیت سیستم‌های اطلاعات بازاریابی شرکت‎های متوسط و بزرگ صنایع غذایی

صفحه 35-56
امیرحسین امیرخانی؛ مهدیه امانی؛ محمد تاب؛ عطا ا... ارجمندی

4.

تأثیر ارتباطات دهان‌به دهان بر خرید خودروهای داخلی (مطالعه‌ی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو)

صفحه 57-70
محمدرضا جلیلوند؛ ابوالقاسم ابراهیمی

5.

بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین‌المللی تهران)

صفحه 71-90
محمد حقیقی؛ ابراهیم قارلقی؛ فاطمه نیکبخت

6.

اندازه‌گیری کارایی نسبی مزیت رقابتی ایران بر اساس مدل کمی الماس‌گون پورتر در مقایسه با کشورهای منتخب ـ رویکرد DEA

صفحه 91-112
سید حمید خداداد حسینی؛ عادل آذر؛ اسماعیل شاه¬طهماسبی

7.

نگاه به آینده و تدوین چشم‌انداز دانشگاه‌ها: مطالعه‌ی موردی در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان

صفحه 113-130
غلامرضا خوش سیما؛ محمد علی شاه حسینی

8.

هوش سازمانی بررسی مقایسه‌ای بانک‌های دولتی و خصوصی

صفحه 131-146
مسعود کیماسی؛ هستی چیت سازان؛ اسلام فخار

9.

بررسی انتخاب استراتژی‌های قیمت‌گذاری بر مبنای منحنی عمر کالا در لوازم خانگی کوچک (مطالعه‌ی موردی گروه محصول چرخ گوشت در شرکت صنعتی پارس خزر)

صفحه 147-168
ابو القاسم میرا؛ ساناز کریمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب