1.

نقش شبکه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینی

Pages 7-26
قنبر محمدی الیاسی; ندا رکنی; سید کمیل طیبی

2.

مدیریت دانش در شرکت‌های کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران

Pages 27-46
سیدرضا سیدجوادین; عباس احمدی; داتیس خواجه‌ئیان

3.

توسعه‌ی نگرش کارآفرینانه در کتاب‌های درسی (مطالعه‌ی موردی:کتاب‌های فارسی دوره دبستان)

Pages 47-66
سعید جعفری مقدم; آرزو سادات فخارزاده

4.

بررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمان‌های پژوهشی و دانش‌محور (مطالعه‌ی موردی: پژوهش‌کده‌ی پردازش هوش‌مند علایم)

Pages 187-206
پیمان اخوان; مصطفی جعفری; حمیدرضا ضرغامی; ناصر عسگری

5.

بررسی رابطه‌ی شیوه‌های تفکر و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی مدیران مدارس (مطالعه موردی مدارس مقاطع سه‌گانه شهر بیرجند)

Pages 67-85
عبدالوهاب پورقاز; یحیی کاظمی; امین محمدی

6.

تحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران

Pages 87-106
سید مصطفی شریف; عبدالرسول جمشیدیان; حمید رحیمی; ناهید نادری

7.

تبیین نقش تحقیق و توسعه کارآفرینانه مبتنی بر ترجمان دانش در موفقیت انتقال فناوری کشاورزی

Pages 107-126
امیر علم بیگی; ایرج ملک محمدی; بهروز زارعی; علی اسدی

8.

بررسی رابطه‌ی هوش هیجانی و میزان کارآفرینی دانشجویان (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان)

Pages 127-146
امین رضا کمالیان; امیر فاضل

9.

تبیین نقش پارک‌های علم و فناوری در رشد شرکت‌های فناورانه محور

Pages 147-166
کامبیز طالبی; هادی ثنائی‌پور; ناصر حیدری

10.

اولویت‌بندی عوامل تسهیل‌گر در راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از روش مقدار ترکیبی قضاوت‌ها در محیط فازی

Pages 167-186
مهدی زیودار; امیر محمد قاسمی


Journal Management System. Powered by Sinaweb