1.

نقش شبکه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینی

صفحه 7-26
قنبر محمدی الیاسی؛ ندا رکنی؛ سید کمیل طیبی

2.

مدیریت دانش در شرکت‌های کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران

صفحه 27-46
سیدرضا سیدجوادین؛ عباس احمدی؛ داتیس خواجه‌ئیان

3.

توسعه‌ی نگرش کارآفرینانه در کتاب‌های درسی (مطالعه‌ی موردی:کتاب‌های فارسی دوره دبستان)

صفحه 47-66
سعید جعفری مقدم؛ آرزو سادات فخارزاده

4.

بررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمان‌های پژوهشی و دانش‌محور (مطالعه‌ی موردی: پژوهش‌کده‌ی پردازش هوش‌مند علایم)

صفحه 187-206
پیمان اخوان؛ مصطفی جعفری؛ حمیدرضا ضرغامی؛ ناصر عسگری

5.

بررسی رابطه‌ی شیوه‌های تفکر و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی مدیران مدارس (مطالعه موردی مدارس مقاطع سه‌گانه شهر بیرجند)

صفحه 67-85
عبدالوهاب پورقاز؛ یحیی کاظمی؛ امین محمدی

6.

تحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران

صفحه 87-106
سید مصطفی شریف؛ عبدالرسول جمشیدیان؛ حمید رحیمی؛ ناهید نادری

7.

تبیین نقش تحقیق و توسعه کارآفرینانه مبتنی بر ترجمان دانش در موفقیت انتقال فناوری کشاورزی

صفحه 107-126
امیر علم بیگی؛ ایرج ملک محمدی؛ بهروز زارعی؛ علی اسدی

8.

بررسی رابطه‌ی هوش هیجانی و میزان کارآفرینی دانشجویان (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان)

صفحه 127-146
امین رضا کمالیان؛ امیر فاضل

9.

تبیین نقش پارک‌های علم و فناوری در رشد شرکت‌های فناورانه محور

صفحه 147-166
کامبیز طالبی؛ هادی ثنائی‌پور؛ ناصر حیدری

10.

اولویت‌بندی عوامل تسهیل‌گر در راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از روش مقدار ترکیبی قضاوت‌ها در محیط فازی

صفحه 167-186
مهدی زیودار؛ امیر محمد قاسمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب