1.

بررسی آثار باورهای مذهبی بر گرایش به راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید (مطالعهی موردی: دانشگاه‌های منتخب تهران)

صفحه 11-34
امیرحسین ملکی؛ آرین قلی‌پور؛ حسن عابدی‌جعفری

2.

ارایه‌ی چارچوب ادراکی مناسب از کارآفرینی در بخش دولتی

صفحه 35-60
علی جهانگیری؛ محمدحسن مبارکی

3.

بررسی ارایه‌ی برنامه‌ی درسی آموزش کارآفرینی در رشته‌ی‌ علوم تربیتی

صفحه 61-80
جهانگیر یدالهی فارسی؛ رضا میرعرب رضی

4.

محدودیت‌های راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوظهور

صفحه 81-102
مجتبی امیری؛ محمدرضا زالی؛ مهدی مجد

5.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصت‌های کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب

صفحه 103-122
محمود صارمی؛ محمدکاظم علیزاده ثانی

6.

بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه‌ی فناوری اطلاعات

صفحه 123-158
رحمت‌ا... قلی‌پور؛ حسنعلی آقاجانی؛ محمدعلی کرامتی کریمی

7.

بررسی الگویی برای تعیین ساختار سرمایه در کسب‌وکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنعت نساجی و نفت)

صفحه 159-190
نادر سیدامیری؛ رضا تهرانی؛ وینا ترجمان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب