1.

بررسی رابطه‌ی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی

صفحه 7-25
محمد خدایاری‌فرد؛ محمود احمدپور داریانی؛ بهزاد هدهدی؛ لیلا مؤمنی

2.

تحلیل نظری مقایسه‌ای کسب‌و‌کار کارآفرینانه و غیرکارآفرینانه در اقتصاداسلامی

صفحه 27-46
سیدکمیل طیبی؛ مجتبی خانی¬زاده امیری؛ شهرام معینی

3.

بررسی رابطه‌ی ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه با صفات اخلاقی اسلامی (مطالعه موردی: دانشجویان مراکز آموزش عالی استان قم)

صفحه 47-66
حسین خنیفر؛ سیدمجتبی حسینی‌فرد؛ محمدجواد دهقان اشکذری؛ اسماعیل چزانی شراهی

4.

تبیین رفتار کارآفرینانه در پرتو مفهوم شاکله‌ی دینی

صفحه 67-86
سیدرضا حجازی

5.

رابطه‌ی باورهای مذهبی و تمایل به کارآفرینی (مطالعه‌ی موردی: دانشجویان دانشکده‌های کارآفرینی و کشاورزی)

صفحه 87-105
مرتضی اکبری؛ حجت شکیبا؛ منا زهتابی

6.

جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

صفحه 107-128
سید حمید خداداد حسینی؛ امیرمحمد کلابی

7.

برنامه‌ریزی راهبردی در کارآفرینی مذهبی (مطالعه موردی: نهاد پدران آسمانی)

صفحه 129-148
زهرا آراستی؛ فاطمه‌السادات غفوریان؛ محمد کاویانی

8.

مقایسه‌ی الگوی اسلامی با الگوهای نظری اقتصاد توسعه درباره‌ی توزیع اعتبارات تولیدی

صفحه 149-168
حجت ورمزیاری؛ خلیل کلانتری

9.

کارآفرینی از منظر ادیان توحیدی با تأکید بر نظام اقتصادی اسلام

صفحه 7-25
حسن سبحانی؛ میثم احقاقی؛ اسماعیل نادری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب