سامانه پشتیبانی خدمات اطلاعات
شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی

آمار

تعداد نشریات143
تعداد شماره‌ها3,446
تعداد مقالات37,306
تعداد مشاهده مقاله66,352,875
تعداد دریافت فایل اصل مقاله52,522,231
دوره و شماره: دوره 5، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 1-161  XML

1

بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد)

فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت بازرگانی
صفحه 1-20
فریبرز رحیم نیا؛ زهرا فاطمی؛ عطا اله هرندی

2

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان)

فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت بازرگانی
صفحه 21-42
علیرضا عاطفت دوست؛ احمدعلی خائف الهی؛ علی اصغر فانی؛ حسن دانایی فرد

3

عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان

فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت بازرگانی
صفحه 43-60
وحیده علی پور؛ پرویز احمدی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی

4

بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390)

فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت بازرگانی
صفحه 61-78
محمود محمدیان؛ مصطفی اله وردی؛ امیر سلیمی

5

سرمایه‌گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات

فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت بازرگانی
صفحه 79-98
مرتضی ملکی؛ نسرین حاجی حسنی

6

تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی

فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت بازرگانی
صفحه 99-120
لیلا نصرالهی وسطی؛ محمدرضا جلیلوند؛ مهدی فاتح راد

7

بررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206)

فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت بازرگانی
صفحه 121-140
محسن نظری؛ ثریا ادیب حاج باقری

8

بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک

فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت بازرگانی
صفحه 141-160
سید حامد وارث؛ طهمورث حسنقلی پور؛ مرضیه حبیبی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.