1.

سخن سردبیر: دکتری برای چیست؟

صفحه 347-350

2.

تبیین رابطۀ التزام دانشجویان و رفتار تسهیم دانش در دانشگاه: سهم متغیر نگرش به تسهیم دانش

صفحه 351-374
قاسم سلیمی؛ الهام حیدری؛ فهیمه کشاورزی

3.

مطالعۀ آشنایی پژوهشگران دانشگاه تهران با تعریف‌ها و مصداق‌های سوءرفتارهای پژوهشی

صفحه 375-396
امیرحسین رجب‌ زاده عصارها؛ نادر نقشینه؛ علی اکبر صبوری

4.

سنجش رابطۀ حمایت سازمانی ادراک‌شده و بی‌تفاوتی سازمانی در کتابداران مطالعۀ موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی تابعۀ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران

صفحه 397-414
نجلا حریری؛ سیده زهرا روتن؛ مریم جان محمدی

5.

بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانه‌های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7P

صفحه 415-430
احمد شعبانی؛ نوشین عمادی؛ مرتضی محمدی استانی؛ ناهید سلیمانی

6.

ارزیابی وضعیت استقرار کتابداران مرجع کتابخانه‌های دانشگاهی ایران در هر یک از سطوح نظریه‌های مرجع

صفحه 431-448
زاهد بیگدلی؛ روح اله خادمی

7.

سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTL) دبیران بر اساس الگوی ISST

صفحه 449-468
آذر احمدی؛ جواد پورکریمی

8.

چکیده های انگلیسی

صفحه 1-6


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب