1.

شناسایی روش‌های یادگیری توسعه‌ی محصول جدید در کسب‌وکارهای با رشد سریع (مورد مطالعه: صنایع تکنولوژی پیشرفته)

صفحه 7-26
قنبر محمدی الیاسی؛ مهران رضوانی؛ ملیحه فرامرزی؛ هادی نوتاش

2.

نقش روابط بین شرکتی در یادگیری شرکتی و ایجاد نوآوری باز در شرکت‌های کوچک و متوسط

صفحه 27-46
محسن قوامی‌پور؛ عبدالله ایراندوست

3.

شناسایی عوامل اثرگذار بر انتخاب راهبردهای تجاری¬سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه‌ی فناوری نانو در ایران

صفحه 47-66
محمدرضا میگون‌پوری؛ اسماعیل کلانتری

4.

تاثیر نگرش کارآفرینانه بر عملکرد مدیران ورزشی (مورد مطالعه: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران)

صفحه 67-85
رضا محمدکاظمی؛ غلامحسین حسینی‌نیا؛ سعید رمضان زرندی

5.

تعاونی‌های کسب‌وکار خانگی در استان همدان (چالش‌ها و راهکارها)

صفحه 87-104
حشمت‌اله سعدی؛ فریبا حیدری

6.

بررسی موانع توسعه‌ی کارآفرینی نانوفناورانه

صفحه 105-124
روح‌اله رضایی؛ شادعلی توحیدلو؛ ابوالقاسم عربیون

7.

تحلیل موانع تامین مالی برای شرکت¬های کوچک و متوسط

صفحه 125-144
آصف کریمی؛ شهریار بوذرجمهری

8.

ارزیابی قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریت‌های برنامه‌ی درسی آموزش عالی

صفحه 145-164
محمد امینی؛ محمدرضا تمنایی‌فر؛ صدیقه غلامی علوی

9.

تحلیل محتوای کتاب‌های آموزش حرفه و فن دوره‌ی راهنمایی بر اساس شاخص‌های کارآفرینی

صفحه 165-183
غلامعلی احمدی؛ زینب فضائلی‌فر

10.

شناسایی عوامل علّی اثرگذار بر شکل‌گیری رفتار کارآفرینان اجتماعی در ایران

صفحه 185-202
حمید رحیمیان؛ محمود احمدپور داریانی؛ عباس عباس‌پور؛ فرنوش اعلامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب