1.

واقعیت اجتماعی «نمازخوانی» در ایران: بازخوانی «مطالعات نماز» و «نمازپژوهی»ها

صفحه 1-37
محمود نجاتی حسینی

2.

رابطه‌‌‌ ابزارهای جهانی شدن و ‌هویت دینی

صفحه 39-70
خدیجه سفیری؛ زهرا نعمت الهی

3.

تحلیل بازنمایی گفتمان‌های دینی در سینمای ایران (مطالعه موردی فیلم کتاب قانون)

صفحه 71-88
اعظم راودراد؛ مجید سلیمانی؛ رویا حکیمی

4.

نحوه بازنمایی ارزشهای فرهنگی در تبلیغات تجاری: تحلیل نشانه‏شناختی آگهی‏های تلویزیونی در ایران

صفحه 89-118
حمید عبداللهیان؛ حسین حسنی

5.

ناسیونالیسم قومی و عوامل مؤثر بر آن (مورد مطالعه: دانشجویان ترکمن استان گلستان)

صفحه 119-143
حمیدرضا جلایی پور؛ صدیقه نظرعباسی

6.

بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و آنومی اجتماعی

صفحه 145-172
محمد عباس زاده؛ محمدباقر علیزاده اقدم؛ سیدرضا اسلامی بناب

7.

بررسی جامعه شناختی برخی عوامل موثر بر میزان مشارکت سیاسی زنان (مطالعه موردی استان آذربایجان شرقی)

صفحه 173-200
فاطمه گلابی؛ فتانه حاجی لو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب