1.

بررسی عوامل مؤثر بر قصد‏ خرید در تجارت الکترونیک

صفحه 207-226
محمد منتظری؛ علیرضا ابراهیمی؛ پرویز احمدی؛ آمنه راهنما

2.

بخش‌بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه‌ای در بانک ملت

صفحه 227-250
محمد رحیم اسفیدانی؛ سید محمد محمودی؛ مسعود کیماسی؛ حمزه محمدی؛ محمدرضا پارسافرد

3.

تدوین مدل برنامه‌‌ریزی استراتژیک نیروی انسانی بر مبنای فرایند توانمندسازی کارکنان

صفحه 251-270
فرشته امین؛ سیدرضا سیدجوادین؛ علی رمضانی

4.

توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌‏ای در صنعت بانکداری ایران

صفحه 271-290
نسترن حاجی حیدری؛ مسعود کیماسی؛ علی عمویی

5.

طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرف‌کننده جهت پیش‌بینی رفتارهای خرید در آینده

صفحه 291-314
حسین حیدری؛ محمد فاریابی؛ علیرضا فضل زاده

6.

تبیین تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری و ارزش ویژه مارک تجاری در صنعت بانکداری با تأکید بر تهدیدها و فرصت‌ها

صفحه 315-336
عباسعلی رستگار؛ مرتضی اکبرزاده صفوئی

7.

خوشه‌بندی مشتریان بر اساس سبک خرید و بررسی ارتباط آن با ابعاد نوجویی ذاتی و ابعاد شخصیتی نئو

صفحه 337-358
سیدمحمد طباطبایی نسب؛ خدیجه ارجمند

8.

ارزیابی تأثیر عملکرد لجستیک بر رقابت‌پذیری جهانی در خلال سال‌های 2007 تا 2013

صفحه 359-380
احمدرضا قاسمی؛ حسین آدوسی

9.

شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانک‌بیمه

صفحه 381-400
علی گلرخ؛ امیر خانلری

10.

رابطه سازوکارهای حاکمیت شرکتی با هزینه‌های نمایندگی متشکل از شرکت‌های ایرانی

صفحه 401-416
غلامحسین نیکوکار؛ علی جهان بیک لویی؛ علی فرهادی؛ یاسر علیدادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب