1.

بررسی تأثیر کارکردهای سامانۀ مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر رضایت و وفاداری الکترونیک (مطالعۀ موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی‎کالا)

Pages 645-662
هاشم آقازاده; ایمان احمدی; محمدمهدی دبیران

2.

ارائۀ مدلی برای بیشینه‎سازی سود بر مبنای تصمیمات طبقه‌بندی محصول و تخصیص فضا با رویکرد داده‎کاوی

Pages 663-680
منوچهر انصاری; علی حیدری; علی ستاره گوران اباد

3.

بررسی تأثیر همسویی راهبردهای زنجیرۀ تأمین و راهبردهای سیستم اطلاعاتی بر عملکرد مدیریت زنجیرۀ تأمین (مطالعۀ موردی: شرکت‏های تولیدی استان خوزستان)

Pages 681-710
بلقیس باورصاد; بتول رضایی جاری وند; فرج اله رحیمی; حسنعلی سینایی

4.

ارائۀ چارچوبی برای اصلاح نرخ حق بیمه در رشتۀ بدنۀ اتومبیل با استفاده از مدل شبکه‏ های عصبی (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ آسیا)

Pages 711-732
محمد صالح ترکستانی; آرمان ده پناه; محمد تقی تقوی فرد; شهرام شفیعی

5.

شناسایی راهکار‌های مؤثر در افزایش اثربخشی اطلاعاتی وبگاه هتل-ها (مطالعۀ موردی: هتل‌های برتر شهرهای گردشگرپذیر کشور)

Pages 733-750
سعید جعفری مقدم; نوشین هاشمی

6.

نقش میانجی سرمایۀ اجتماعی در تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر کیفیت دانش سازمانی و عملکرد نوآورانه

Pages 751-770
ناصر عسگری; بهنام جهانی

7.

آیندۀ صنعت نرم‌افزار در ایران با رویکرد توسعۀ سناریو

Pages 771-852
سید سپهر قاضی نوری; فاطمه ثقفی; مریم میرزایی

8.

طراحی سیستم استنتاج فازی با یادگیری از نمونه‌های آموزشی برای اندازه‌گیری مشارکت کارکنان عملیاتی در سلامت محیط کار

Pages 791-810
سعید مالکی نژاد; احمد توکلی; ناصر مطهری فریمانی

9.

ارائۀ چارچوبی برای ارزیابی آمادگی الکترونیکی و اقدام برای تجارت الکترونیک در شرکت لبنیاتی رامک شیراز

Pages 811-832
علی محمدی; فرزانه برهمند; پیام شجاعی

10.

اهمیت فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال و ارائۀ راهبرد‎های ممکن با استفاده از سیستم‎های قاعده ‎بنیان فازی

Pages 833-852
محمد همتی


Journal Management System. Powered by Sinaweb