1.

شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش

صفحه 599-616
محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ حبیب هنری؛ زینب مندعلی زاده

2.

تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان

صفحه 617-634
فرهاد کلانتری؛ اسماعیل دولتیاری

3.

تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزش‌های اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از داده‌ها

صفحه 635-648
حمیدرضا صفری جعفرلو؛ محمدحسین قربانی

4.

مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه

صفحه 649-662
ناصر بای؛ زهرا حاجی انزهائی؛ رضا سلیمانی مقدم؛ محمد نور مهیا

5.

بررسی نقش میانجی اعتمادبه‌نفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراته‌کاها استان لرستان

صفحه 663-678
شیرین زردشتیان؛ حامد فرزی؛ میثم البخاتی

6.

شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس

صفحه 679-695
ابوالفضل درویشی؛ مینا ناصری پور؛ مرتضی دوستی

7.

تبیین و تدوین الگوی تصمیم‌گیری‌های راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا

صفحه 697-714
سیدمحمد کاشف؛ قدرت الله باقری؛ آزیتا شهپرتوفیق

8.

بررسی رابطۀ هویت ‌سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان

صفحه 715-726
بهادر عزیزی؛ حسن فهیم دوین؛ زهرا سادات میرزازاده

9.

تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیل‌گری فراموشی سازمانی

صفحه 727-740
لیلی موسوی؛ احسان محمدی ترکمانی

10.

بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی

صفحه 741-762
علیرضا ذاکریان؛ سیدفضل اله قدس میرحیدری؛ همیلا تکلی

11.

نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 763-776
سید مرتضی عظیم زاده؛ کیانوش شجیع؛ فریده افروزی

12.

بررسی ارتباط بین ویژگی‌های کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاه‌های ورزشی

صفحه 777-792
گیتی تپه رشی؛ محمدرضا اسماعیلی؛ عبدالرضا امیرتاش

13.

بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاه‌های ورزشی شهر تهران

صفحه 793-804
جعفر ابراهیم نژاد سلامی؛ افسر جعفری؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب