1.

سخن سردبیر: موضوعات و عناوین پژوهش‌های بازاریابی در تحقیقات اخیر‌ (تحلیل محتوای مقالات منتشرشده در سه مجلۀ برتر بازاریابی دنیا)

صفحه 1-5

2.

صفحه آغازین

صفحه 1-8

3.

تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاه‎های اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان

صفحه 213-232
علی اسماعیل زاده؛ حافظ امرایی؛ سارا قلیپور؛ آرش مقدم

4.

نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی

صفحه 233-258
علیرضا امینی؛ اسماعیل مزروعی؛ معصومه آقاجری

5.

مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری

صفحه 259-270
طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ امیر خانلری؛ محی الدین غریبی

6.

تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران)

صفحه 271-294
نرگس دل افروز؛ علیرضا فرخ بخت فومنی؛ محمدرضا خسروی

7.

توسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روش‌های QFD و DOE

صفحه 295-316
فرحناز رحمانی میبدی؛ حبیب زارع احمدآبادی

8.

تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی)

صفحه 317-336
حمیدرضا رضائی کلیدبری؛ محمد طالقانی؛ سیده فاطمه علوی فومنی

9.

مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران

صفحه 337-352
مهران رضوانی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ کیاندخت کیایی

10.

نوع‌شناسی مصرف‎کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم‎گیری خرید

صفحه 353-374
لیلی طباخیان؛ علیرضا حدادیان؛ علیرضا پویا

11.

شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل)

صفحه 375-394
منصوره علیقلی؛ سید مجتبی فاطمی

12.

بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل ‎هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی

صفحه 395-414
اعتبار نقدی؛ سیروس بابایی سیاهکلرودی؛ وحیده علیپور؛ فرهاد مطلائی

13.

طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد

صفحه 415-438
علی یاسینی؛ محمد عباسی نیکو؛ محمد تابان؛ یاسان اله پوراشرف

14.

چکیده

صفحه 1-13


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب