1.

صفحات آغازین

صفحه 1-4

2.

بررسی ابعاد سرمایۀ اجتماعی و رابطۀ آن با بازاریابی اخلاقی (مورد مطالعه: شعب بانک سپه استان قم)

صفحه 309-332
غلامرضا جندقی؛ سیدمهدی قریشی؛ سیدمجید احدی شعار

3.

تحلیلی بر جایگاه و سطح تحقق مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد)

صفحه 333-351
میثم شفیعی رودپشتی؛ میرمحمد اسعدی؛ نگار محمدمیرزایی

4.

محاسبۀ ارزش پولی سرمایۀ اجتماعی در شهر تهران

صفحه 353-373
تقی ابراهیمی سالاری؛ نفیسه صالح‌نیا

5.

جایگاه سرمایۀ اجتماعی در ارتقای تعلق مکانی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان زابل)

صفحه 375-403
محمدشریف شریف‌زاده؛ غلامحسین عبدالله زاده؛ علیرضا اژدرپور؛ مهنوش شریفی

6.

بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر سرمایۀ اجتماعی با نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای در ادارۀ راه و ترابری ساری

صفحه 405-428
سعید امامقلی‌زاده؛ فرهاد فلاح‌پور؛ کوشان رنجبر کوچکسرائی

7.

تحلیل مقایسه‌ای شبکۀ روابط رسمی و غیررسمی پژوهشگران (مورد مطالعه: پژوهشکدۀ گردشگری جهاد دانشگاهی)

صفحه 429-450
علی اکبر مجدی؛ حمید مسعودی؛ مهسا صادقی‌‌نژاد

8.

بررسی رابطۀ سرمایۀ اجتماعی با رفتارهای ‌محیط زیستی دانشجویان دانشگاه بیرجند

صفحه 451-473
محمدرضا بخشی؛ کبری پیرداده بیرانوند؛ ملیحه فلکی

9.

چکیده های انگلیسی

صفحه 1-7


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب