1.

روزنامه‌نگاری تعاملی: ارزیابی وب‌سایتهای خبری ایران

سوسن باستانی؛ سعید ارکان‌زاده یزدی

2.

مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه‌ کشور

احتشام رشیدی؛ طهمورث حسنقلی پور

3.

ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرف‌کنندگان

قاسم زارعی قرکانلو؛ اصغر مشبکی؛ اسدالله کردنائیج

4.

مطالعه‌ای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک

علیرضا دهقان؛ سهیل رضانژاد؛ مونا شعبان کاسه‌گر

5.

مطالعه‌ی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگ‌های ایرانی

شادی ضابط

6.

تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو

علی اکبر فرهنگی؛ عباس عباس پور؛ سهیلا بورقانی فراهانی؛ رضا عباچیان قاسمی

7.

رضایت‌سنجی استفاده از اینترنت و سنجش میزان وابستگی کاربران ایرانی و فرانسوی: مقایسه کاربران دانشجوی دانشگاه تهران و دانشگاه لورن فرانسه

محمد مهدی فتوره چی

8.

تعامل در فیس‌بوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان

مسعود کیانپور؛ صمد عدلی‌پور؛ حکیمه ملک‌احمدی

9.

تأثیر گزارش‌های خبری خشونت‌بار تلویزیونی بر هیجانات

شهناز هاشمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب