1.

تأثیر تصویر ذهنی ساکنان از محل سکونت خود بر میزان حمایت آنان از گردشگری (مطالعه موردی: شهر تبریز)

صفحه 1-16
پرویز محمدزاده؛ حسین پناهی؛ سعیده صمدزاد

2.

شناسایی و تحلیل انگیزه‌های گردشگران جنگ در استان کردستان

صفحه 17-33
سعدی محمدی؛ سوران منوچهری

3.

تحلیل موانع توسعه گردشگری سیاه در ایران نمونه موردی: (منطقه زلزله‌زده بم)

صفحه 35-51
ماندانا مسعودی راد؛ عبدالمجید احمدی اورامان؛ مریم رضائی

4.

ارزیابی تأثیر رسانه‌های مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکه‌های مجازی

صفحه 53-69
ابوالفضل مشکینی؛ سمیه علیپور؛ مریم حاجی زاده

5.

زمان‌بندی سفر در گردشگری شهری بر مبنای متغیّرهای اقلیمی (مطالعه موردی: شهرهای استان سیستان و بلوچستان)

صفحه 71-85
مرتضی اسمعیل نژاد؛ صادق کریمی؛ فهمیه شهرکی

6.

عوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم

صفحه 87-99
سعیدرضا اکبریان رونیزی؛ سید عباس رجایی

7.

مکان یابی دهکده های گردشگری در شهرهای ساحلی (مورد مطالعه: جزیره قشم)

صفحه 101-119
سمیه شهرکی ده دسوخته؛ مصطفی خبازی؛ سمانه سارانی

8.

سنجش رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی بوستان نهج‌البلاغه تهران)

صفحه 121-134
اسماعیل نصیری هنده خاله؛ نسرین گنجی

9.

تحلیلی بر ماهیت فضای عمومی در پروژه‌های بزرگ‌مقیاس گردشگری شهری بر اساس نظریه «تولید اجتماعی فضا» (مطالعه موردی: شهر تهران)

صفحه 135-159
احمد پوراحمد؛ کرامت اله زیاری؛ حسین حاتمی نژاد؛ حسن رضایی نیا

10.

تعیین و طبقه‌بندی الزامات رضایتمندی گردشگران با استفاده از مدل کانو و مدل‌سازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: گردشگران باغ بهادران)

صفحه 161-179
صدیقه کیانی سلمی؛ محسن شاطریان؛ علی مهرابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب