1.

بررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری

صفحه 1-16
ابوالفضل قنبری؛ فرشته احمدیان

2.

ارزیابی تأثیر هویت شهر بر رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر کرمان)

صفحه 17-31
لیلا وثوقی؛ محمدرضا یزدانی؛ عاطفه توانایی

3.

مقایسه تطبیقی ارزشگذاری اقتصادی CVM مقاصد گردشگری شهری (مطالعه موردی: پارک‌های ائل‌گلی و باغلارباغی کلانشهر تبریز)

صفحه 33-48
عادل شری زاده؛ رحیم حیدری؛ مازیار حسین پور؛ مهدی هریسچیان

4.

ارزیابی ‌مولفه‌های ‌تاثیرگذار بر رضایتمندی ‌از مقاصد گردشگری (مطالعه ‌موردی: ‌شهر های ساحلی استان بوشهر)

صفحه 49-64
حسین جمالی؛ سجادی ژیلا؛ محمد تقی رضویان؛ جهانگیر حیدری

5.

تحلیلی بر سنجش زیرساخت‌های گردشگری در فضاهای شهری (مطالعه موردی: شهر زنجان)

صفحه 65-82
علی شمس الدینی؛ سروش سنایی مقدم

6.

سنجش نگرش گردشگران سالمند به شهر مشهد از نظر شاخص های شهر دوستدار سالمند

صفحه 83-99
نازنین تبریزی؛ سهند نوذراصل؛ مریم نقوی؛ مجید اسماعیلی

7.

ارزیابی اثرات زیست محیطی تفرجگاه های شهری (منطقه موردی: منطقه گردشگری مروارید شهر نکا)

صفحه 101-115
شهربانو گلچوبی دیوا؛ اسماعیل صالحی

8.

ارزیابی ساختار گردشگری پزشکی بر اساس مدل الماس پورتر در کلان شهر مشهد

صفحه 117-130
محمد حسین سرایی؛ میثم افشاری پور

9.

بررسی نقش پیاده‌را‌ه های شهری‌ در توسعه گردشگری پایدار مطالعه موردی؛ خیابان 15 خرداد شهر تهران

صفحه 131-142
عیسی ابراهیم زاده؛ حمیده اسفندیاری مهنی

10.

تحلیل فضایی بازتاب های گردشگری تجاری در شهرهای شمال غرب کشور،( مطالعه موردی شهر بانه)

صفحه 143-160
علی احمدی؛ علی شماعی؛ اسماعیل علی اکبری؛ علی موحد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب