1.

رابطه اثربخشی ارتباطات داخلی با پذیرش تغییر در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های دولتی تهران

صفحه 1-16
علی بنسبردی؛ محمود گودرزی؛ مجید جلالی فراهانی

2.

تاثیر کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری ورزشی بر رضایت و تمایل به بازدید مجدد

صفحه 17-32
اکبر جابری؛ جواد خزائی پول؛ حسن اسدی

3.

رابطه مهارت های ارتباطی با سرمایه اجتماعی در سازمان های ورزشی استان همدان و ارائه مدل

صفحه 33-48
رسول نظری؛ فریبا رضایی حمید؛ هادی تیپ

4.

طراحی مدل توسعه قابلیت‌های انسانی در ورزش(با استفاده از نظریه داده بنیاد)

صفحه 49-63
رسول نوروزی سید حسینی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ مجتبی امیری

5.

بررسی میزان توجه به ورزش و آموزش المپیک در کتب درسی دوره ابتدایی مدارس

صفحه 65-84
کریم زهره وندیان؛ نصرا... سجادی؛ اسفندیار خسروی زاده؛ فرشته ابراهیمی

6.

طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش‌های بومی – سنتی استان کرمان

صفحه 85-102
اسما مسلمی؛ محسن غفرانی؛ علی صابری

7.

تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه‌های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه‌ای فوتبال

صفحه 103-117
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری

8.

ارائه مدل تحلیل خوشه بندی خاکستری در ارزیابی عملکرد و رتبه بندی هیات های ورزشی

صفحه 119-136
مهدی سلیمی؛ محمد سلطان حسینی؛ محبوبه خداپرست

9.

بررسی نقش حمایت اجتماعی بر تعهد ورزشی بانوان به فعالیت‌های ورزشی

صفحه 137-148
الهه حسینی؛ فرزام فرزان

10.

مطالعه نقش بازارگرایی در سودآوری کسب و کار سالن‌های بدن‌سازی شهر کرمانشاه

صفحه 149-162
ناصر بای؛ رضا سلیمانی مقدم؛ جمال‌الدین شریعتی

11.

شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه سازی فرهنگ ورزش در کودکان ونوجوانان از دیدگاه معلمان تربیت بدنی

صفحه 163-179
محسن منوچهری نژاد؛ مهرعلی همتی نژاد؛ محمد مهدی رحمتی؛ اسماعیل شریفیان

12.

آزمون مدل رضایتمندی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 181-203
بهزاد سهیلی؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب