1.

بررسی تطبیقی- ترامتنی تأثیر کتاب‌نگاره‌های مکتب هرات بر اورهان پاموک با تأکید بر داستان خسرو و شیرین نظامی و رمان نام من سرخ

صفحه 5-34
مرضیه ابراهیمی؛ فتانه محمودی

2.

نیست انگاری در آثار نیچه و خیام

صفحه 35-58
فرزاد بالو؛ مهدی خبازی

3.

تحلیل نمادگرایی و اسطوره در شعر پایداری زینب حبش

صفحه 59-82
امین نظری تریزی؛ محمد خاقانی اصفهانی؛ سمیه حسنعلیان

4.

معمای ریاضی وار داستانی از تاریخ هرودوت (با تکیه بر نظریۀ تزوتان تودوروف)

صفحه 83-102
سید علی قاسم زاده؛ فضل الله خدادادی

5.

جدایی زیست‌جهان از نظام و شکل‌گیری جامعه نظارتی در نمایشنامه دژ اثر هاوارد بارکر

صفحه 103-122
جلال فرزانه دهکردی؛ سید محمد مرندی؛ یونس شکرخواه

6.

مقایسه تطبیقی عنصر صحنه در رمان « کوری » ژوزه سارا ماگو و « بیراه » پاتریک مودیانو

صفحه 123-140
طاهره صادقی تحصیلی؛ علی نوری

7.

آب را دیدی نگر در آب آب.معنی و ارزش سمبلیک «دریا» در آثار چزاره پاوزه

صفحه 141-172
فاطمه عسگری

8.

پایانی بر «پایان ایدئولوژی» در تئاتر مستند بریتانیا پس از یازده سپتامبر: نگاهی به نمایشنامۀ نام من راشل کوری است

صفحه 173-196
سید محمد مرندی؛ گلناز منتظری؛ حسین پیرنجم‌الدین

9.

مطالعۀ فرایند گفتگوی بینافرهنگی در مجنون السا بر مبنای رویکرد بینامتنیت

صفحه 197-216
مژگان مهدوی زاده؛ اکرم آیتی؛ پری رضایی

10.

از نظریه تا عمل: بررسی «خوانندة درون متن» در یک‌مشت گندم اثر ایدن چمبرز

صفحه 217-236
جعفر میرزایی پرکلی

11.

ویژگی های شخصیت پیکارسک در داستان های ایرانی و خارجی

صفحه 237-254
الیاس نورائی

12.

بررسی رویکرد آیات قرآن و عرفان در اشعار مجیدامجد و سهراب سپهری

صفحه 255-273
وفا یزدان منش؛ سمیرا گیلانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب