1.

اقناعِ سخنورانه در موسیقی یوهان سباستین باخ، با نگاهی بر پرلود سوییت شماره‌ی 3 ویُلن‌سِل در دو ماژور BWV 1009

صفحه 5-16
ایمان فخر

2.

مقایسه فیلم با هنرهای سنّتی؛ نقدی فلسفی بر سنّت‏ گرایی از منظر حکمت متعالیه

صفحه 17-24
مهدی همازاده ابیانه

3.

میزان تحقق اهداف نویسنده در شیوه نامه آموزش گیتار به کودکان ایرانی

صفحه 25-32
حامد حدیدی؛ مهرداد پاکباز

4.

داستانگویی تعاملی: مطالعه سهم مخاطب، مولف و روایت در انیمیشن‌های واقعیت مجازی

صفحه 33-42
محمد رضا حسنائی؛ محسن شکرطلب

5.

کارکردهای اجتماعی ژانر سینمایی سامورایی از دو منظر ایدئولوژیک و آئینی-اسطوره‎ای

صفحه 43-54
بصیر سلیم علاقه بند؛ محمدعلی صفورا؛ امیرحسن ندایی

6.

نقش رویداد هنری "چهار سالانه پراگ"(پی کیو ) در تبیین طراحی صحنه معاصر

صفحه 55-66
رها علینژاد

7.

نخل بندی؛ نمونه ای از صحنه آرایی در حوزۀ فرهنگ ایران

صفحه 67-76
زهرا شیخ الحکمایی؛ طاهر شیخ الحکمایی

8.

مطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین»

صفحه 77-86
احمد آذرسا؛ محمدرضا دلیری؛ محمدرضا یگانه دوست؛ سیاوش صلواتیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب