1.

سنجش ظرفیت‌های‌‌ گردشگری خلاق در کلان‌شهر تبریز

صفحه 1-13
فرشته دوستی؛ محمد حسن زال؛ مهدی رمضان زاده

2.

تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان

صفحه 15-32
سپیده اشفاق؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری موید

3.

واکاوی و تحلیل عوامل موثر بر گردشگری شهر تبریز از منظر گردشگران داخلی

صفحه 33-43
ایرج تیموری؛ هادی حکیمی؛ محمدعلی کوشش وطن؛ فاطمه دولتی

4.

واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد

صفحه 45-59
محمد غفاری؛ امیررضا کنجکاو منفرد؛ باقر عسگر نژاد نوری

5.

ارزیابی عناصر مؤثر بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر ارومیه

صفحه 61-77
میر نجف موسوی؛ فاطمه سادات کهکی؛ اسحاق جلالیان

6.

اولویت‌بندی توان توسعه گردشگری در مناطق کویری و بیابانی مطالعه موردی: استان کرمان

صفحه 79-98
سید مصطفی هاشمی؛ سجاد کریمی پاشاکی؛ ابراهیم خلیفه

7.

تأثیر نوآوری خدمات بر عملکرد آژانس‌های مسافرتی در شهر تهران: نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتری

صفحه 99-116
حسین مختاری؛ مرتضی اکبری؛ محمد علی مرادی

8.

شناسایی مؤلفه‌های شهروندی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر یزد

صفحه 117-132
مجید حیدری کوشکنو؛ حامد فلاح تفتی؛ مسعود احمدخانی

9.

ارزیابی ارتباط فضایی در عناصر گردشگری کلان‌شهر تهران مطالعه موردی: مناطق 1 و 12

صفحه 133-150
مرضیه خیرخواه؛ صفر قائدرحمتی؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری؛ ناصر رضائی

10.

بررسی جاذبه‌های گردشگری ادیان توحیدی در کلانشهر تهران جهت توسعه صنعت گردشگری

صفحه 151-161
بهار بیشمی؛ مهدی سقایی؛ سارا بهادرخان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب