1.

چارچوب نظری خط مشی ورزش ملی، با رویکرد ورزش آموزشی

صفحه 395-410
مهتاب ناصح؛ مجید جلالی فراهانی

2.

تحلیل موانع حقوقی و قانونی اثرگذار بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در فوتبال حرفه-ای جمهوری اسلامی ایران

صفحه 411-428
ابراهیم علی دوست قهفرخی

3.

طراحی مدل‌ معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی

صفحه 429-444
کریم زهره وندیان؛ اسفندیار خسروی زاده؛ حبیب هنری؛ احمد محمودی

4.

مقایسه شاخص‌ها و طراحی الگوی انتخاب سرمربیان حرفه‌ای فوتبال

صفحه 445-465
احمد کاظمی پور؛ طاهره ازمشا؛ عبدالرحمن مهدی پور

5.

تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی

صفحه 467-482
حامد فرزی؛ بهرام یوسفی؛ سعید بروجردی

6.

بازشناسی و مدل‌سازی حوزه‌ها و زیرساخت‌های حقوق تجارت در ورزش حرفه‌ای ایران

صفحه 483-520
ژاله معماری؛ مهسا سعادتی؛ فرشته دهقانی

7.

بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران.

صفحه 521-546
میر حسن سیدعامری؛ همایون عباسی؛ عزت الله جمشیدی

8.

ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)

صفحه 547-560
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی

9.

روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی

صفحه 561-579
قاسم الیاسی؛ علی محمد امیرتاش؛ علی محمد صفانیا

10.

نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال

صفحه 581-596
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی

11.

طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال

صفحه 597-609
امیرحسین منظمی؛ عباس نظریان مادوانی؛ بهنام نقی پور گیوی

12.

بازنمایی فساد ورزشی در فضای رسانه ای ایران در طول ده سال گذشته (1396-1386)

صفحه 611-631
علی ناصری؛ زهره حسنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب