1.

مطالعۀ تجربۀ زیستۀ بیماران نوروفیبروماتوز ایرانی در سال 1398 و مقایسۀ آن با نمونۀ سینمایی

صفحه 1-28
عاطفه آقایی

2.

عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش)

صفحه 29-49
سید عباس ابراهیمی؛ محسن عین علی

3.

مطالعه‌ ترفندهای اجرایی تبلیغات تجاری با تأکید بر هنر تعاملی در سال‌های 2000 – 2017

صفحه 50-74
سید نظام الدین امامی فر؛ سمیه رسولی پور

4.

سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019)

صفحه 75-93
عباس قنبری باغستان

5.

تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیه‌ای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی

صفحه 94-111
سیدماجد موسوی شفیع؛ محمد حضوری؛ حسین گودرزی

6.

جایگاه خانواده در تحقیقات سواد رسانه ای در ایران: مرور سیستماتیک

صفحه 112-128
داوود مهرابی

7.

نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگ‌های فشن

صفحه 129-150
حمید رضا یزدانی؛ مرتضی سلطانی؛ مهدیه کبورانی؛ فاطمه محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب