1.

سخن سردبیر : تحلیل محتوای نظرهای داوران نشریه مدیریت بازرگانی

صفحه 833-837
محسن نظری

2.

آینده‌پژوهی صنعت بسته‌بندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404

صفحه 838-864
مینا کاظمیان؛ محسن شفیعی نیک آبادی؛ داود فیض

3.

شناسایی و رتبه‌بندی کاربردهای تحلیل عظیم‌‌داده مبتنی بر اینترنت اشیا

صفحه 865-887
سعید روحانی؛ هادی صداقت؛ ایوب محمدیان

4.

شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش

صفحه 888-910
حسن بودلایی؛ محمدحسین کناررودی؛ آرمین رنجبر

5.

طراحی الگوی شکل‌گیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان

صفحه 911-933
مجتبی امانی بنی؛ علی نصراصفهانی؛ علی شائمی بزرکی؛ هادی تیموری

6.

تحلیل نقش خاستگاه صنعت در طراحی و انتخاب ساختار اتحادهای استراتژیک

صفحه 934-955
نیما مختارزاده؛ سید حسین جلالی

7.

واکاوی چالش‌های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاه‌های کوچک)

صفحه 956-975
سید ابوالقاسم میرا؛ علی حیدری؛ ولی‌الله رستمی؛ ناصر شم‌بیاتی

8.

ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسب‌وکار (BM)

صفحه 976-1005
ساسان مهرانی؛ محمد مرادی؛ مجتبی قنبرزاده

9.

نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه

صفحه 1006-1029
علیرضا تورچیان؛ صمد عالی؛ ناصر صنوبر؛ علیرضا بافنده زنده

10.

تدوین الگوی توسعه شبکه‌ای بنگاه‌های کوچک و متوسط: ارائه نظریه داده‌بنیاد

صفحه 1030-1049
سید مجتبی موسوی نقابی؛ مرتضی انوشه

11.

تأثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی، بر به‌خاطرآوری مصرف‌کننده؛ مطالعه میدانی تجربی

صفحه 1050-1068
کاظم عسکری فر؛ مریم نکویی زاده؛ پگاه جهانبخش تهرانی

12.

شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیام‌رسان‎های داخلی (نمونه‌کاوی: پیام‌رسان سروش)

صفحه 1069-1091
وحید خالقی مقدم؛ سید مهدی شریفی؛ سمیه لبافی

13.

شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی

صفحه 1092-1116
سید محسن موسوی؛ سید فتح اله امیری عقدایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب