1.

ارائه مدلی جهت شناخت، دسته‌بندی و تحلیل عدم اطمینان‌های موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران)

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20
عادل آذر؛ هاشم معزز؛ مهدی هاشمی

2.

اندازه‌گیری کارایی نسبی مزیت رقابتی ایران بر اساس مدل کمی الماس‌گون پورتر در مقایسه با کشورهای منتخب ـ رویکرد DEA

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 91-112
سید حمید خداداد حسینی؛ عادل آذر؛ اسماعیل شاه¬طهماسبی

3.

بخش‌بندی بازار دارو با رویکرد شبکه‎های عصبی (مطالعه‎ی موردی: بازار دارو در ایران)

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389
پرویز احمدی؛ عادل آذر؛ فردیس صمصامی

4.

بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانال‌های توزیع چندگانه از منظر عرضه‎کنندگان

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 1-18
محمد باشکوه اجیرلو؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردنائیج؛ عادل آذر

5.

رهبری تحول‎آفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر بشارت برند در شرکت‎های بیمه

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162
عادل آذر؛ عباسعلی رستگار؛ هوشمند باقری قره بلاغ

6.

شبیه‌سازی عامل‌بنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ ‌خدمت

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 661-688
سعیده منصوری؛ عادل آذر؛ علی دیواندری؛ رسول رمضانیان

7.

شناسایی مدل‌های ذهنی مدیران شرکت‌های صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونه‌کاوی: مدیران شرکت‌های لبنی)

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226
مریم همتی؛ داود فیض؛ عادل آذر؛ عظیم زارعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب