1.

بررسی رابطه بین تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیره‌ای و رفتار خرید مشتریان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
منصور صمدی؛ علی حسین حسین‌زاده؛ محمد نورانی کوتنایی

2.

تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 529-548
عبدالرحمن احسان؛ محسن نظری؛ طهمورث حسنقلی پور؛ منصور صمدی

3.

نارسایی در ارائه خدمات، استراتژی‌های احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده

دوره 1، شماره 1، 1387
منصور صمدی؛ بهمن حاجی‌پور؛ حسین فارسی‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب