1.

ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب‌پایه

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701
غلامرضا جندقی؛ مسعود کیماسی؛ علی عمویی اوجاکی؛ میثم شفیعی رودپشتی

2.

بررسی تاثیر تنوع‌طلبی و تازگی‌طلبی گردشگران بر نیت های بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران)

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 43-65
حسین بلوچی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ علی عمویی اوجاکی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب