1.

بررسی تاثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 مهر 1402
حسین نوروزی؛ بهاره اصانلو؛ علی صالح گوهری

2.

تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت‌ها در محیط‌های پویا: نقش قابلیت‌های پویا، نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474
حسین نوروزی؛ رسول نصرت‌پناه؛ صمد بارانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب