1.

A dichotomous perceptions on talent retention factors: Phenomenography strategy

دوره 9، شماره 4، دی 2016، صفحه 675-706
Solaleh Shahvazian؛ Saeed Mortazavi؛ Mohammad Lagzian؛ Fariborz Rahimnia

2.

Developing a framework for studying and evaluating the types of psychological contracts in the context of relationship marketing

دوره 9، شماره 1، فروردین 2016، صفحه 43-61
Alireza Rajabipoor Meybodi؛ Saeed Mortazavi؛ Azar KafashPoor؛ Mohammad Lagzian

3.

Toward an exploration of follower's implicit followership theories of Mashhad's large organizations using a qualitative approach

دوره 8، شماره 3، مهر 2015، صفحه 397-419
Zahra Mohammadzadeh؛ Saeed Mortazavi؛ Mohammad Lagzian؛ Fariborz Rahimnia


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب