1.

A Bibliometric Analysis of Open Strategy: A new Concept in Strategic Management

دوره 12، شماره 3، آذر 2019، صفحه 363-377
Masuomeh Hoseinzadeh Shahri؛ Rouhollah Khodabandelou؛ Fateme Moshkdanian

2.

A Bibliometric Analysis of Research on Big Data and Its Potential to Value Creation and Capture

دوره 16، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 1-24
Saba Abdian؛ Masuomeh Hosseinzadeh Shahri؛ Ameneh Khadivar

3.

Participation in the Crowdsourcing of Marketing Activities Using a Dynamic Approach

دوره 15، شماره 2، تیر 2022، صفحه 321-345
Nasrin Mahavarpour؛ Masuomeh Hosseinzadeh Shahri؛ Mohammad Ali Babaei Zakilaki؛ Neda Abdolvand


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب