1.

تجربۀ کودکان از شخصیت‎های پیشبردی چاق در فعالیت‎های بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721
فریبا اسماعیل پور؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ یزدان منصوریان؛ محسن خون سیاوش

2.

تکنیک‌های پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 114-131
فریبا اسماعیل‌پور؛ میترا شعبانی نشتایی

3.

داستان برند رشت بر اساس سرمایه‌های نمادین منتشرشده در رسانه‌ها

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 24-43
فریبا اسماعیل‌پور؛ میترا شعبانی نشتایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب