1.

نگاشت شبکه تداعی‌های برند گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383
محمد صالح ترکستانی؛ پدرام جاهدی؛ فائز دین پرستی

2.

واکنش مصرف کنندگان به اشتباهات برند و استراتژی های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند.

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402
نغمه شیبانی مقدم؛ مسعود کیماسی؛ رزا هندیجانی؛ محمد صالح ترکستانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب