1.

Managing Customer Trust and Satisfaction on Chatbots in the Retail Industry

دوره 16، شماره 1، 2024، صفحه 217-236
Mohd Farid Shamsudin؛ Affendy Abu Hassim؛ GholamReza Zandi؛ Siti Aisyah Esa

2.

ارزیابی قابلیت‌های دسترس‌پذیری محیط رابط ‌کاربری سامانه‌های آموزش مجازی

دوره 57، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 29-42
یعقوب نوروزی؛ نیره جعفری فر؛ زهرا بیگلری

3.

ارزیابی محیط رابط کاربری نرم‌افزار ارائه جلسات مجازی اسکای روم

دوره 55، شماره 4، دی 1400، صفحه 44-58
فاظمه جباری؛ محسن نوکاریزی؛ اعظم صنعت‌جو

4.

مدل فرایند – رفتار گرای نوین برای طراحی سیستم های اطلاعاتی

دوره 17، شماره 4، مهر 1383
جعفر محمودی؛ دکتر حمیدرضا ربیعی

5.

معیارهای ارزیابی رابط‌های کاربر نسخه‌های مختلف پایگاه‌های اطلاعاتی

دوره 40، شماره 45، شهریور 1387
دکتر جعفر مهراد؛ لیلا دهقانی

6.

واکاوی ارتباط زبان‌طراحی و کارکرد رابط‌کاربری هوشمند مبتنی بر فناوری واقعیت‌ترکیبی

دوره 27، شماره 3، آذر 1401، صفحه 121-129
مسعود محمدزاده؛ معین اقبالی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب