1.

Startup opportunities in the sports industry based on developing a conceptual framework for the sports ecosystem in Iran

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 491-506
Zeinab Mondalizadeh

2.

Typology of Growth Hacking Strategies Along the Growth Hacking Funnel

دوره 14، شماره 2، تیر 2021، صفحه 331-346
Davood Feiz؛ Azim Zarei؛ Morteza Maleki Minbashrazgah؛ Atefeh Shaabani

3.

بررسی اثر تنوع قومی اعضای تیم استارتاپ‌های ایرانی بر حجم سرمایه‌گذاری جمع‌‌آوری‌شده (مورد مطالعه: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه GITEX دبی)

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 751-765
عباسعلی رستگار؛ میناسادات موسوی

4.

بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53
هاشم آقازاده؛ محمد حقیقی؛ محمدصالح ترکستانی؛ محمدصادق زارع

5.

تحلیل استارت‌آپ‌ها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عامل‌بنیان رفتار مشتریان

دوره 15، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 323-340
علی محمدی؛ مسلم علیمحمدلو؛ عباس عباسی؛ امیر سیدعلیخانی

6.

تحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهنده‌های شهر تهران)

دوره 10، شماره 3، آذر 1396، صفحه 395-415
کمال سخدری؛ بهروز زارعی؛ بهزاد صادقی

7.

تخریب و بازآفرینی خلاق صنایع با رویکرد کارآفرینی: موردپژوهی الوپیک و همپا

دوره 14، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 737-755
محسن نظری؛ ابوعلی ودادهیر؛ حمیدرضا عزتی

8.

راه اندازی یک راکتور بی هوازی هیبرید (UASB / فیلتر) برای تصفیه فاضلاب مجتمع پتروشیمی

دوره 32، شماره 39، شهریور 1385
محمد تقی جعفرزاده؛ ناصر مهردادی؛ سید جمال الدین هاشمیان؛ علی اکبر عظیمی

9.

شناسایی ابعاد مدل تاب‌آوری فردی بنیان‌گذاران استارتاپ‌های ایرانی

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 741-769
وحید یوسفیان آرانی؛ مرجان فیاضی؛ فرشته امین؛ علی داوری

10.

شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپ‌ها: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه

دوره 16، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 187-214
داود عباسی؛ امید مهدیه؛ فاطمه شهسواری

11.

شناسایی و اولویت‌بندی پیشران‌های توسعۀ کسب و کارهای نوپا (استارت آپ‌ها) با استفاده از روش‌‌شناسی کیو

دوره 10، شماره 3، آذر 1396، صفحه 517-534
راضیه ندافی؛ مصطفی احمدوند

12.

طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارت‌آپ‌های الکترونیکی در ایران

دوره 15، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 643-653
بهنود چوبینه؛ محمد علی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده

13.

طراحی چارچوبی حمایتی برای شکل‌گیری کسب‌‌وکارهای اجتماعی نوپا در شتاب‌دهنده‌ها

دوره 5، شماره 3، مهر 1397، صفحه 365-384
آیدین سلام زاده؛ زهرا آراستی؛ قنبر محمدی الیاسی

14.

مدل تعیین ارزش تعادلی شرکت‌های نوپا با بهره‌گیری از روش اختیار معامله واقعی و در حضور هزینه نمایندگی

دوره 22، شماره 2، 1399، صفحه 182-205
سید مجید شریعت پناهی؛ میثم امیری؛ جعفر باباجانی؛ محمدتقی تقوی فرد؛ الهام خلیلی

15.

مدل‌سازی یکپارچه عوامل مؤثر بر شکست کارآفرینان و پیامدهای مالی، اجتماعی و روانی آن

دوره 12، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 41-59
محمدرضا پارسانژاد؛ سید مصطفی رضوی؛ زینب فروتن



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب