1.

Determining Influential Users in Social Networks (The Case of: Word of Mouth on Digikala Company Instagram Page)

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 587-612
Mohammad Reza karimi Alavijeh؛ Mohammad Bakhshi

2.

Networking to learn by learning to network: Social networking among students

دوره 16، شماره 3، 2024، صفحه 92-114
Amin Bagheri؛ Abbas Ramezani؛ Ladan Hajianvari

3.

تکنولوژی و تحولات سیاسی در جهان عرب

دوره 43، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 99-115
سید محسن آل سید غفور؛ فرشاد رومی

4.

رفتار خرید بدون برنامه‎ریزی برخط مصرف‌کنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبه‎اجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام)

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484
شیما امیری؛ محمد جواد مصدق؛ محمدرضا ثنایی

5.

سازمان‌های مرد‌م‌نهاد و دلالت ‏های آن برای تولید سرمایۀ اجتماعی: مطالعۀ اتنوگرافیک سازمان‌های مردم‌نهاد سردشت

دوره 11، شماره 3، مهر 1403، صفحه 237-254
امید قادرزاده؛ نافع باباصفری؛ رحمت فروغی

6.

معرفی شبکه آی‌نچرالیست و فرصت‌های آن برای توسعه گردشگری حیات‌وحش

دوره 15، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 50-56
محمدامین غفاری

7.

نقش واسطه‌ای رضایت زناشویی و رابطه مادر- کودک در استفاده‌ی آسیب‌زای مادران از شبکه‌های اجتماعی مجازی و مشکلات رفتاری کودکان ( مطالعه کمی و کیفی)

دوره 10، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 137-158
محیا یاریگرروش؛ فریده عامری؛ اعظم فرح بیجاری؛ غلامرضا دهشیری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب