1.

شناسایی و اولویت‌بندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 381-406
محمد رضا تقی زاده یزدی؛ فاطمه باقری؛ علیرضا دهقان؛ ناصر عبدی

2.

طراحی مدل بخش‌بندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 119-134
ﻣﯿﺮﻣﺴﻌﻮد موسوی؛ سیدمحمود شبگو منصف؛ ابراهیم چیرانی؛ کامبیز شاهرودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب