1.

Exploring Relevance as Truth Criterion on the Web and Classifying Claims in Belief Levels

دوره 12، شماره 2، 2020، صفحه 1-12
Fairouz Zendaoui؛ Walid Khaled Hidouci

2.

Social Media as a New Communication Platform in the Context of the Information Eco Strategy

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 فروردین 1400
Halyna Bryikhanova؛ Veronika Zaitseva؛ Iryna Gamova؛ Diana Fayvishenko

3.

تأثیر قابلیت مقایسه صورت‌های مالی بر مربوط ‌بودن اطلاعات حسابداری با تأکید بر نقش سرمایه‌گذاران متخصص و عدم تقارن اطلاعاتی

دوره 27، شماره 3، 1399، صفحه 473-494
مجید هاشمی دهچی؛ ناصر ایزدی نیا؛ هادی امیری

4.

کاربردهای تفسیری تناسب اسما و صفات الاهی در فهم آیات

دوره 1، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 277-302
علی راد؛ مهدی عزتی آراسته


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.