1.

تحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی در فروش کتب الکترونیک

دوره 49، شماره 2، تیر 1394، صفحه 255-275
مرتضی رجوعی؛ مستوره عزت زاده؛ سمیه سعیدی

2.

طراحی مدل خط‌مشی‌گذاری توسعه صنعت کتاب الکترونیک در ایران

دوره 5، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 9-32
علی اکبر فرهنگی؛ سید مهدی شریفی؛ وجه الله قربانی زاده؛ قاسم صفایی‌نژاد

3.

طراحی مدل کسب‌وکار برای تولید کتاب‌های الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک»

دوره 51، شماره 3، مهر 1396، صفحه 37-61
المیرا صابرنعیمی؛ محمد ابویی اردکان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب